Jag några år bakåt men mest om frisyrerna som inte är något särskillt egentligen.

Letade igenom min dator och hittade massa gamla bilder. Helt sjukt vad längesen men man känner ju igen sig.

Detta är på strandgårdslägret 2007 tror jag. Färgen på håret kanske inte var det snyggaste.

Fint. Tagen samma dag som förra bilden.

En kväll i stadsparken som började fint men slutade skit. Sjukt vad bra jag minns denna kvällen.

Jag färgade håret rött någon gång 2007 och tog massa ful kort hemma hos Joanna.

Jag spelade gitarr. Varför sålde jag min gitarr för?!

Jag och Bea var och kollade på när Wall och Hampus spelade fotboll i Rocksjövallen. Där satt Angelica med sin hund Tuffsan. Då visste jag knappt vem Angelica var och jag förstod mig inte på henne men idag umgås vi i samma umgängeskrets och hon är sjukt bra!

Jag fick en dålig period och färgade håret svart. Jag gillade det. Jag fick ju så sjukt blå ögon, men det gjorde ingen annan så jag såg ut så i tre veckor sen fick det räcka.

Mi favoritfrisyr hitils. Svart, plattat, luggig, axellångt hår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0