Instaspam

Känner att jag har haft en sådan där lagom bra vecka där jag inte har haft med mig kameran någonstans, och inte heller har jag målat så därför får ni spam från instagram. Det här är ett urval av bilder som jag har tagit sedan jag skaffade instagram, vilket är ungefär tre veckor sen.


På avslutningsfesten och själva avslutningen på Mullsjö folkhögskola. Lousie och Mattias på bild.


En bild från Splendid på Kreta och den andra är balkonghäng med Amanda.


Premiärgrillkväll på gården.


En dag hemma hos mamma och Toni var med.


Världens sötaste hund och jag.


På a6 och sen på Twin city med pappa.


När världens mest äckel-romantiska par besökte mig en dag.


På studentdagen när jag var osminkad och när vi var hemma hos Sophie.


När jag hängde upp min utställning på Nbv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0