Avslutningsfest på Mullsjö folkhögskola


Jag trotsade klänning och körde på kostym. Sjukt nice.

Till middag serverades det exotisk planka, fantasifullt. Men det är ju alltid gått på något sätt.

Louise var söt med världens finaste klänning som man inte ser så mycket här men det var mjuk.

Vi nominerade våra lärare Mattias och Jenny till årets par. Dom vann såklart.

För man fick nämnligen nominera lite olika grejer. Vi tyckte det var jätteroligt och skämde ut många stackars skolkamrater.

De hade dukat med folie och ger man mig en penna så får man skylla sig själv. Jag gick loss stort.

Rasmus hade kavaj.

Jag och Mika. Mika hade på sig det coolaste på hela kvällen. Snörningskorsett så vilken midja hon hade!

Det var eldkonster efter middagen. Sen efter var det dans, men det kändes mest som ett lågstadiedisco.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0