Katten?!


Vad hände med katten som jag och Amanda hittade?
Efter ungefär en vecka så kände jag att jag vill antingen ha kvar katten föralltid eller så måste jag ge bort den. Kärleken för henne växte och jag kände mig inte redo för att binda mig till en katt än. Dessutom om jag ska ha katt vill jag ha en kattunge ifrån början så att man lär känna katten ifrån grunden. Amanda fick ha katten i två dagar sen beslöt vi att lämna in katten till polisen. Så nu har den ett hem på ett djurhem. Där får den stanna i tre månader. Har inte ägaren tagit kontakt med polisen eller att de har hittat en ny ägare så avlivas hon troligtvis.

Kommentarer
Postat av: Fishis

Gud så grymt! Hoppas det finns en fin människa där ute som tar hand om katten :)

Kram BLOGGFISKEN- fisk för fulla muggar :)

2011-07-22 @ 20:52:38
URL: http://bloggfisken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0