Instaspam III










1. Marcus var på snabbvisit så vi hann igenom det senaste skvallret.
2. Mina tuschpennor intog sängen.
3+4. En dag när jag åt middag med pappa och sen var det film med fina kompisar.
5. Pappas tapet ifrån Ralph Lauren
6. Jag på Media Markt.
7+8. Klassträff hos min lärare Mattias. Jag intog hängmattan och där låg jag nästan hela kvällen.
9. Spookie, min största kärlek.
10. Eftersom jag inte får jobba med nagellack så tar jag ut mitt målarberoende på Elins naglar.
11. En skål godis.
12. Jag kom inte in på högskolan.
13. Liw tröstade mig med onsdagsöl.
14. Fika på Johan's med mamma, morfar, Johan och Lasse.
15. Jag och Johan.
16. Spookie♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0