Hela helgen klapp klapp klapp



I fredags var det time for Bongo. Jag har nog inte haft så roligt ute på krogen på länge. Vi hade förfest hemma hos Angelica och fyllekäk på donken, såklart!

Igår var det dags för (enligt mig) årets händelse! Antik- och samlarmässan i Huskvarna. Det är jätteroligt. Det är ungefär som loppis men det är inget skit utan bara fina grejer. Men denna gången hittade jag inte så mycket som jag hade velat. Men det blev iallafall två serveringsfat i Koka blå och tre ugglor.

Idag var vi hos Vivan och Ulf och åt födelsedagsmiddag för morfar, gamlingen hehe. Det serverades fisk, men efterosm jag inte gillar fisk och Vivan är världens snällaste så gjorde hon fläskfilé med sås till mig istället. Kollade på massa gamla fotografier från när jag var liten. Jag hade inga framtänder, såg helt stört ut. Jag slog ut dem när jag var två år. Så nu vet ni en till hemlighet om mig.

Imorgon ska jag köpa en tv. Saknar redan en efter en dag... Måste kunna spela Wii♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0