Vi tre på Oleary's


Amandax2&Hanna♥
Vi tre är aldrig fel.

Jävla vilken kul kväll det var igår!
I torsdags hade jag varit på Karlssons och träffat Amanda. Hur länge som helst jag träffade henne. Jag bjöd med henne till Hanna igår på förfest och sen krogen. Även Sofia och Johanna var med på förfesten men de drog till Harrys istället. De drog tidigare och då dansade vi tre till alla våra klassiker på högsta volym.
Swingfly spelade skivor och bättre dj än honom får man leta efter. Det var längesen man var ute och kände att all musik var bra. Efter en halvtimme inne på Oleary's så försvann Hanna så jag och Amanda rockade dansgolvet själva resten av kvällen.
Det var som att uppleva vintern och våren 2009 på nytt. Helt sjukt!

Amanda och jag fick inte nog av kvällen från igår så det blir utgång igen. Denna gången förfest hemma hos mig med vattenpipa och vin. Fina fisken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0