Puss.

 



Det är väldigt mycket som händer med flytten. Köper nästan grejer varje dag som ska med. Idag blev det ett tyg som jag ska klä om min sypall med. Igår blev det påsar att ha tvätt i, en grön filt och en fåtölj. Nu roar jag er med en lista ha ha.

Favoritlukt
: Toni! Att snufsa på hans bröst är det bästa som finns.
Favoritfärg: Just nu mörka färger såsom lila, vinrött och mörkt turkos.
Favoritkänsla: När jag precis har kommit på en skitbra idé, sätter mig vid ett bord och förverkligar den.
Favoritväder: Strålande solsken, 10 minusgrader och pudersnö.
Favoritögonblick: När Toni varje morgon stoppar om mig innan han går till jobbet. Ungefär tjugo över fem åker han till jobbet. Då lägger han båda våra täcken på mig och trycker in kanterna, pussar mig på kinden och säger att han älskar mej.
Favoritord: Bajs.
Favoritlåt: Always on my mind med Elvis.
Favoritfilm: Vanilla Sky bla.
Favoritkonstnär: Gillar sällan en konstnärs ALL konst, gillar bara vissa målningar så kan inte välja.
Favoritscen i film: I Vanilla Sky när Cruise pekar mot leverfläcken på flickan och säger att han vill vara den när han blir stor.
Favoritcitat: Bara döda fiskar simmar medströms.
Favoritårstid: Vinter, men bara när dte är snö, annars är det hösten.
Favoritbok: True Blood böckerna är bra, läser inte mycket böcker.
Favoritmat: Allt med pasta.
Favoritdryck: Te, citronsaft och cola.

Kommentarer
Postat av: carina sandberg

Underbart min älskling!

Saknar dig så:))

Ses snart - älskar dig mest:))

pok till dig från favortimamman

2010-09-29 @ 17:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0