Tidig jul




Igårkväll gjorde jag och Toni tidig julmat, eller en variant. Jag orkade inte köpa fisk till janssons så det blev vanlig potatisgratäng och det blev vanliga Felix-köttbullar. Innan värmde vi glögg och åt pepparkakor och skumtomtar.
Lagom till vårt "julfirande" kom ju snön idag, fiiiiina fisken (när man är inomhus haha).
Idag såg jag och Toni även Saw 3d. Jag kallar mig lite av ett Saw-fan men den här absolut sista(finally!) filmen var inte bra någonstans. Handlingen hade tappat lite av sin kvalité och inte så mycket blod som man hade hoppats.
Vi drog oss dit och tillbaka i snön, jag hade mina fake-uggs och jag har inte varit så kall på många vintrar. Just nu sitter tofflorna på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0