Remember me



En till sådandär klassisk tjejfilm som jag och Liw såg igår. Det var en kille i hela salongen, och han satt framför oss och suckade när alla tjejer sa "ååh jag vill också ha honom" eller "snyft". Jag skulle inte heller vara han i den biosalen. Varje gång Rob gjorde nåt gulligt/sött/sexigt/oväntat så hördes det ett stort stön i hela salongen utav alla tjejer som tänkte "varför har inte jag honom för?!".
Det jag gillade mest med filmen var att dess handling ofta inte gick ut på hans handlingar utan mer på hans känslor till att älska/hata/hämnas etc. Det var speciellt och de hade fått till det riktigt bra. Rob gör denna filmen så mycket bättre än Twilight, den här filmen är mycket mer att spela ut än att vara en kall vampyr. Iförsig så ÄLSKAR jag Twilight men han gör denna filmen bättre. Lite tråkigt dock att man kunde förutspå slutet litegrann och sen fem minuter inan slutet så fattade man exakt hur det skulle ske.

Men den får 4 av 5 hallon iallafall. Jag är generös.

Kommentarer
Postat av: marcus

ni måste gråtit floder när han dog alltså?

2010-03-26 @ 16:46:36
URL: http://madge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0