Det var Liw och jag... Det är Liw och jag...

Det här är jag och Liw. Avmålat från ett av mina favoritbilder. En bild som är tagen av Annie på Liseberg i väntan på Håkan Hellström. Jag och Liw ser konstiga och glada ut, vi gör samma pose och är sjukt peppade.
Liw är min bästa vän. Jag har många bästa vänner, men Liw är den som jag har varit kompis med nästan längst. 5 år typ sådär.
Liw har tröstat mig i mina värsta hjärtesorger och är väldigt bra på att säga till när jag håller på att ta ett dumt beslut, även varit med i mina lyckligaste stunder.
Med Liw har jag varit i Åre med 4 gånger, varav 3 gånger har vi varit bästa kompisar.
Liw och jag har upplevt de bästa åken och min stukade käke i Ullådalen, och Liws onda och dumma fötter.
Liw gör mig glad!
Liw är helt enkelt en väldigt älskad och omtyckt vän som kommer vara med om mina kommande lyckliga och olyckliga stunder.

I övrigt är detta en utav de finaste teckningarna jag har målat. Stämningen, färgerna, ALLT blev så fruktansvärt bra. Bilden är fotat med min mobil, och det är ju lite komiskt att den har bättre färgåtergivning än min scanner, sämst. Bildkvalitén är sämre men färgerna bättre. Bättre att ni ser färgerna bättre. I min scanner blir Liws hår ROSA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0