Student 2010










Elin, Niklas och Annie tog studenten.
Elin var nog den som staplades säkrast iallafall på sina klackar av de alla studenter jag har sett idag. Så söt och oanligt lång. Niklas tog av sig halva kostymen det första han gjorde när han kom innanför dörren. Niklas har ju turen att ha fått ett haltidjobb direkt efter studenten. Jag har aldrig sett någon så glad som Annie på studenten. Helt fullständigt överlycklig och jätteglad. Hon bar runt på sina gosedjur hela dagen.
Annie och Elin fick varsitt porträtt gjorda utav mig. Tyvärr glömde jag bort att fota Elins men det var lika fint som Annies. De blev båda väldigt glada. En bra och personlig present tyckte jag. Annies pappa hade satt upp kort på Annie över en hel vägg hemma hos dem. Sjukt kreativt.

Så nu hoppas vi att alla studenter kommer hem hela och glada och att alla minns den som en väldigt rolig dag! För man gör ju aldrig om den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0