Min soliga Midsommar.











Denna härliga och soliga midsommar ♥
Mamma och pappa hade anordnat fest hela dagen. Massa folk som är trevliga.
Jag sprang som vanligt runt och tog kort på alla människor. Vi hade tre hundar på trädgården som sprang runt och busade, efter enbart tre timmar kunde lägga sig ner för att vila.
På kvällen hade Hanna bjudit hem folk till sig. Vi rökte alldeles för mycket som vanligt, drack vin och turkisk peppar, grillade, spelade kubb, fick myggbett, åt banan och choklad, pussades, gjorde dumleklubbakonst och hade väldigt VÄLDIGT trevligt. Det kunde nog inte bli särskillt bättre.
Dock tog jag inte så många kort som jag ville, men endel blev det ju.
Jag hade på mig mina nya jump suit från Åhlens och nagellack från Viva La Diva, rekommenderas inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0