Jobbdagar...

Jag fattar inte folk med heltidsjobb hinner med allt. Jag har jobbat måndag till torsdag i två veckor. Och jag tycker inte att jag hinner med någonting. Jag hinner inte måla, jag hinner inte redigera min bilder, jag har inte inspiration att göra något. Jag är bara trött.
Jag har tre timmar efter att jag har slutat. Sen måste jag gå och lägga mig.
Men jag har iförsig ledigt på fredagar, och sen gäller det ju bara helg från och med nästa. Jag hade nog ganska tur att få detta jobb bara på helger, för aldrig att jag hade orkat med att jobba måndag till torsdag, även om det är väldigt kul.
M å s t e v a r a v u x e n s u c k .

Kommentarer
Postat av: marcus

MHM. jag har jobbat 6 dagar i veckan där någon gång, det är sjuuuuukt jobbigt! man är helt död när man kommer hem...

2010-06-17 @ 20:10:21
URL: http://madge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0