Fest i valen.



Den 28-30 juli ska jag och Marcus jobba på Emmaboda festivalen. Vi kommer vara de två töntarna som släpper in alla och tar betalt eller något likande. Det kommer bli fett. Vi ska bo i ett tremannatält och skrika oss alldeles för hesa.
Var ju där för tre somrar sen. Då var jag sjutton år gammal och höll mig nykter. Jag dansade till familjen och kollade på Miss Li när hon satt och drack öl med mig och mina kompisar. Det ramlade in en tjej i vårt tält som tydligen hade hånglat med Kristian Anttila. Jag gick på skogspromenad med Gabriel som ville hångla, det ville inte jag. Vi åkte kundvagn ner för en backe och ramlade i ett dike. Awsome!

Blir nog ännu roligare i år eftersom jag åker med Marcus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0