2009

2009:
- Åkte familjen till Stöten en långhelg. Hanna och Amanda skulle följt med men de blev sjuka och fick stanna hemma.
- Åre för sjätte året i rad och det var det bästa någonsin. Jag och iw upptäckte massa roliga ställen med mycket puder. UNDERBART!
- Gjorde mitt sjukt snygga lady gagainspirerade porträtt till bild&form-fördjupningen.
- Träffade Toni för första gången en kall fredagskväll.
- Läste ut Breaking dawn.

2010:
- Det blev Stöten detta året med och Toni hängde på medans syster stannade hemma. Lärde Toni åka snowboard och det hade han ju inga svårigheter för.
- Arbetslös och inga pengar menas med att det inte blir Åre för min del.
- Målar för fullt med mina älskade promarkers ♥
- Mer händer nog inte i mitt erbetslösa liv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0