AUGUSTI till SEPTEMBER


AUGUSTI:
Willowland spelade in sin första musikvideo och jag kunde såklart inte missa att göra min del. Jag började virka. Jag ritade mycket och var väldigt kreativ.


SEPTEMBER:

Familjen hade besök utav en valp, och gjorde sig påminda om att en valp är väldigt påfrestande. Spookie fick ingen uppmärksamhet och var tjurig hela dagen. Jag färgade mitt hår rött, nu har nästan all den färgen försvunnit. Jag och Toni köpte vår lägenhet och började planera. Jag klädde om min gammelfarmors sypall.


OKTOBER:
ÄNTLIGEN så flyttade vi till lägenheten! Det var en fin månad oktober, massa fint väder och oranga löv. Vi var även på Ebbas dop i Halmstad.


NOVEMBER:

Familjen var i Stockholm för shopping och äta god mat, självklart ett besök på Grill Ruby min favorit. Sen åkte vi på spa, Vann spa, uruselt besök pga av dålig service men vi fick ett tillgodobesök. Bestämde mig för utställning i början av december så målade nästan varje dag. Jag köpte en krubba på erikshjälpen och gjorde en Jesushörna.


DECEMBER:

Köpte en kuk utav Johanna på folkhögskolan. Hade min utställning och det gick bra. Slutade första terminen. Fick ett Wii utav Toni i julklapp och har suttit framför tvn sen dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0