Emmaboda II








Detta är endel av Marcus bilder.

Måste berätta lite om bilderna också.
1. På den första så sitter vi på tågstationen och väntar, jag var så himla nervös, så som jag alltid är inför resor. Jag hade på mig min nya byxdress från carlings, köpte den på rean för 50 spänn, tänkte att den är Emmaboda!
2. Vi fick gröna näsor av centerpartiet och träffade på Mimmi och street church, väldigt revligt sällskap faktiskt.
3. Min typiska pose kom såklart med på många av bilderna.
4. Klockan var typ två. Jag och marcus skulle snart jobba. Jag drack Coca cola och Liw(som inte skulle jobba) drack öl.
5. Fina jobbvästarna. Detta var första dagen när vi fick det lama jobbet att sitta vid "the lonely gate", ingen passerade på två timmar, kul jul.
6. Under den tiden gjorde vi björkkransar, hemskt vad estetiska vi är.

Glömde jag förresten att säga att vi inte drack vatten en enda gång under festivalen, bara coca cola och alkohol. Jag har aldrig längtat så mycket efter vatten. Inte heller med att vi såklart drack lite väl mycket och rökte för mycket men vad sjutton DET VAR JU FESTIVAL! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0