Onödigt vetande om mig...



Gillar speciellt bilder längst ner till höger ;)

... Jag är sjuuukligt höjdrädd, men bara på typ "små" höjder. När vi var uppe i Eiffeltornet klarade jag mig utan svindel tex.
... Ibland när får jag en liten utbyggnad på min läpp; det är ett ärr från när jag skulle vara modig på skridskor och hoppa över ett hinder 11 år gammal.
... Hatar läppglans.
... Tonis skjorta på bilden har jag använt mer gånger än vad han har.
... Jag är arrogant i vissa miljöer.
... Nästan det värsta jag vet är att bli avbruten när jag pratar.
... Jag har ALLTID rätt!
... En katt står på min "att-göra-lista-i-livet".
... Jag drack nästan ingen läsk innan jag träffade Toni men han fick mig att börja igen.
... Efter min "brännskada" i ansiktet våren 2006 så har jag extremt svårt att bli brun.
... Bilden längst uppe till vänster visar min låtsas-vara-tjurig-min. Den bästa som finns!

Kommentarer
Postat av: fanny

måste bara säga att du har väldigt fin blogg och verkar vara en väldigt härlig person, och skulle kommentera inlägget nedan på nevnarien..men det gick inte. Men riktigt snyggt gjort jag är avundsjuk! :D

2010-04-30 @ 21:01:27
URL: http://fannyelina.blogg.se/
Postat av: Emilia

Kunde inte kommentera inlägget under men villa bara säga att det var en sjukt fin bild!

Du är jätteduktig!

2010-05-01 @ 14:10:22
URL: http://emiliahelene.blogg.se/
Postat av: Elin

Började nyss läsa din blogg, Elin Kero länkade ju dig så jag kom därifrån. Måste bara säg att du är så otroligt vacker, helt galet alltså!

2010-05-01 @ 15:43:31
Postat av: Tova

alltid roligt att läsa såna där fakta :) och inse att man inte är ensam om att vara lite knasig, hihi

2010-05-02 @ 22:15:39
URL: http:///trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0