Lär känna mig lista nr2

Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter: Amanda Sandberg
Smeknamn: Manda, Sandberg
Låt som när du är ledsen sörjer till? We are broken med paramore
Beroende av: min fästman höhö. Annars elin och socker.
Vad tror folk om dig? De flesta som träffas mig första gången tycker nog att jag är kaxig, men de som känner mig vet att jag är snäll men tuff attityd men skämtar mycket med ironiska inslag. 
Stämmer det? öh ja.
Vad får du oftast komplimanger för? Ögonen, läpparna och mina kurvor.
Vad säger du för att imponera på någon? Jag säger hela min utildnings avancerade namn (grafisk design och webbutveckling) istället för att bara säga webbdesign. Det låter ju så mycket fräckare.
Hur imponerar man på dig? Man får mig att skratta eller ger mig komlimanger som inte har med mina bröst eller kroppen under ansiktet att göra.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: kommer du snart?
Var bor du? I ett hus i centrala jönköping tillsammans med familjen och fästmannen.
Trivs du där? vill gärna ha ett eget place så fort som möjligt så egentligen inte. Det braiga är att man slipper laga mat.
Äger du några converse? nopp
Sprit, cider, vin eller öl? sprit i drinkar eller cider. öl till bastu eller ibland mat. vin har jag väldigt svårt för.
Brukar du bli för full? har hänt väldigt få gånger det senaste. 
Vad har du för mobiloperatör? tele2
Är du allergisk mot något? mjölkmage och hästar(fast jag har aldrig märkt något anfall mot hästar, och jag ar avrit hästtjej när jag var liten från 4-12 år)
Hur svarar du i mobilen? Ja?!
Vem ringde du senast? Elin
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Jag kommer och möter dig när du kommer
Antal timmar sömn inatt: 9 timmar
Sov du ensam? nej
Brukar du komma i tid? haha om jag har jobb till skolan? precis i sisat sekunden oftast.
När mår du bra? När jag ligger i sängen på sidan och min fästman pussar mig i nacken och klappar min mage.
När blev du fotad senast? minns inte. står oftast bakom kameran.
Hur känner du dig nu? Rätt bra.
Vanligaste färg på dina kläder? svart eller grått
Vad tycker du om fötter? hatar dom inte men fötter är inte attraktivt
Vad saknar du? Toni och Elin
Hade du en bra kväll igår? Jobbade igår så nej
Favoritdryck på morgonen? te!
Rakar du benen? alltid på sommaren. när jag måste på vintern.
När brukar du oftast gå och lägga dig? 11 typ
Är du blyg? nej. men jag var ganska blyg första gången jag träffade fästmannen första gången.
Sysslar du med någon idrott? nej. tränar lite med hunden någon gång ibland. sällan!
Vill du hellre ha mail än brev? Får ju ara räkningar eller reklam med brev. Mail är också bara reklam så inget av dem.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? JA! Min Toni var äckta kärlek vid första ögonkastet! <3
Har du spytt offentligt? Japp! på vätterstranden.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Pilla på snoppen heeeeela tiden
Är du nöjd med ditt liv? Ja.
Är du bortskämd? hm ja
Vad gör du i morgon? renasar utmin graderob
Vad är det värsta du vet? när man kommer över eller undderklädd till en fest.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? har ingen koll på det.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? adam tensta
Vad längtar du till? tills jag ska till elin
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja. många kompisar och bekanta och få men väldigt bra bästa vänner!
Vad använder du för shampoo? något för blonda  
Vad är det finaste du fått? min förlovningsring. annars min fina knasboll till nyckelring som fästmannen köpte till min för 5 kr. Skittöntigt jag vet men jag älskar den. Den påminner verkligen om honom.
En speciell dag du minns? När jag fick träffa min mormor för allra sista gången.
Hur gammal är du? 19
Tycker du om någon just nu? ja jag tycker ju om min fästman
Du samlar på? kamerautrusting. annars har jag märkt att jag har konstigt nog väldigt mpnga prydnader poch vaser hemma. både nya och second hand. även många som jag har hittat i källaren.
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: elin helt klart!
Gillar du golf? det duger
Vilken tid gick du upp idag? tio
Har du sovit i din egna säng inatt? ja mnen det har varit kallt
Har du strumpor på dig nu? ribbade strupbyxor
Är det okej att gråta? Ja jag gör det mest till filmer
När grät du senast? ingen aning
Vad skulle du göra om du vann en miljon? köpa en lägenhet och en ny uppsättning kläder och en till märkesväska. Älskar min mulburry<3
Bär du glasögon eller linser? både och
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? nej. men det är ju oftast väldigt mycket bättre kvalite. när det gäler snowboardutrusting tar jag hellre märke än vanliga. 
När går du upp ur sängen en helgmorgon? 12 typ
Vill du gifta dig? Självklart!
Vill du ha barn? Ja tack
Solar du ofta? nej hatar det. skittråkigt
Är du bra på att laga mat? nejnej
Är du flygrädd? nej men extremt flygsjuk konstigt nog.
Hur vig är du? inget alls
Är du musikalisk? kan spela ackord på en gitarr
Vad dricker du helst när du är törstig? vatten
Vilken är din favoritglass? ben&jerrys vilken som
Tror du på ett liv efter döden? ja
Tycker du om sushi? usch! 
Vad äter du helst när du ser på film? godis eller chips
Bor dina föräldrar tillsammans? Ja!
Har du tandläkarskräck? ja och fattar inte på mig folk som inte har det 
Är du morgon- eller kvällsmänniska? kväll. jag är hemsk på morgonen.  
Vilken ögonfärg har du? blåa :)
Har du någon gång gråtit dej till sömns? ja
Biter du på naglarna? händer väldigt sällan
Röker du? tyvärr
Hur ofta tränar/motionerar du? sällan
Senaste låt du hörde? snurrar i min skalle med familjen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0