illustrerad "vad jag gjorde igår..."



1. Varit ful i rufsigt hår men min fästpojk är lika gullig iallafall och pussar mig JÄTTEmycket innan han går till jobbet.
2. Haft matematiska verktyg. Tråkigt.
3. Kollat på Smallville på tv. (följer det slaviskt. är sådan tönt. jag vet!) Kollade en sväng på wolverine och önskar själv att jag hade superkrafter.
4. Promenad med Elin och hundarna. Spookie sköttesig faktiskt utmärkt denna gången.
5. Vägrat gå och lägga mig eftersom jag hatar att somna själv. Det är hemskt eftersom jag är van att alltid ha min man brevid mig och helt plötsligt någon natt när han jobbar så måste jag somna själv. Det är igen som att man är mörkrädd.
6. Efter en stund när jag till sist gick och la mig så kom min fästpojk hem. Och fast att jag har rufsigt och fult hår och känner mig äcklig så pussar han mig Jättemycket! Kärlek! <3

Kommentarer
Postat av: Mankind

Älskar att du målar :) och att jag är med i dina målningar det e as gulligt :)

2009-10-09 @ 10:29:27
Postat av: L i n n e a

tjejen, du är duktig.

2010-05-01 @ 14:52:58
URL: http://anderssonlinnea.webblogg.se/
Postat av: JENNY HSU ♥

verkligen SÅ söta hihihi

2011-01-11 @ 18:45:17
URL: http://yannails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0