feber

Jag var vaken från kl 09 till 11, sov från kl 11-16. Har varit vaken sen dess men det är med kämpigt trötta ögon.
Jag fattar inte vad dte är med min feber. Jag har inte jättehög feber, men jag är jätteyr. Så yr att när jag ställer mig upp så vinglar jag till och jag måste stanna tre gånger i trappan upp för att inte falla ihop.
Sen mår jag skitilla, men jag kan inte spy. Vill inte det heller men jag orkar inte må illa.
Har varit hemma hela dagen själv. Min älskling jobbar hela dagen så jag har ingen som tycker synd om mig. 
Snyft.
Och jag har ingen aptit alls. Jag tvingade i mig en macka till lunch eftersom jag sedan tvingade mig i mig massa äckeltabletter.

Jag gnäller alldeles för mycket, eler hur? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0