0812




På den tiden så...
- målade jag mina fantastiska Asien-inspirerade tavlor till länssalongen. Jag kom inte med men tavlorna är jag fortfarande sjukt nöjd med.
- åt sjuuuukt mycket Ben&jerrys
- Var Twilight-besatt med Marcus. Vi visste allt då om filmen, böckerna, Rob. Haha.
- firade vi jullovet på Bongo och sa hejdå till Paula från Brasilien.
- valde jag att inte göra Maria-rollen i kyrkan. Jag satte mig istället som sufflör så hjälpe jag till lite allafall.

...och nu för tiden så...
- Älskar jag min blyertspenna och bläckpenna över allt annat. Akrylfärgen är lagd på hyllan. Jag ska bli tatuerare.
- Combreros-chips
- Förälskat mig  Taylor. Alltså indiansnubben i New moon.
- Firade vi Elins 18 årsdag. Klänningstvång och höa klackar tillsammans med partyhatt och tuta.
- är jag inte aktiv i kyrkan längre så jag väljer att bara titta på detta år.








Kommentarer
Postat av: marcus

MEN NEJ AMANDA! JAG SLUTAR VARA VÄN MED DIG NU! EDWARD ÄR SNYGG, INTE JACOB! JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!

2009-12-04 @ 00:13:21
URL: http://madge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0