Träningsvärk


Random bilder från senaste dagarna. Instagram: a_sandberg

Jag är extremt lat när det gäller vissa grejer var av tex träna. Innan jag började på Mcdonalds var jag duktig och tränade minst en gång i veckan iallafall. Sen när jag började där tog jobbet all min energi, det var i för sig bara under en period då men sen kom jag aldrig igång igen. Nu har jag skaffat ett gymkort och gick igår och tränade med Hanna. Klart så tig hon med mig på värsta mardrömmen. Ett jättekul pass med styrketräning men idag ser jag ut som att jag skitit på mig när jag går och måste göra en konstig min så fort jag ska anstränga mig.
En annan nyttig sak är att jag har börjat äta frukost igen.

Kommentarer
Postat av: JOAKIM FORSBERG

Din blogg är för mig något av en daglig basis. Går ofta in, tittar på bilder du har målat eller bilder du har tagit. Jag gillar det du gör. Speciellt när det tittar upp bilder på dig. Du är fin. Ögongodis deluxe, skulle jag väl säga. Ett stort plus är väl att vi bor i samma stad.



Ett svar ifrån dig skulle förgylla min dag. Typ!

2012-01-12 @ 02:35:11
URL: http://joakimforsberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0