60

Hur många listor jag än fyller i så får jag inte nog, så kul!

1. Hur gammal är du om fem år?
Nästan 27, alltså nästan gammal.
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Mina arbetskollegor.
3. Hur lång är du? 163 centimeter.
4. Vilken är den senaste filmen du sett? The tree of life med Brad Pitt. Sämsta.filmen.någonsin.
5. Vem ringde du senast? Amanda
6. Vem ringde dig senast? Amanda

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Hej:) Hitta på något imon?"
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vad man vill. Men jag ringer helst för jag orkar inte med att vänta på svar via sms.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Ja, nästan ett år nu.
10. När såg du senast din mamma? Idag för typ två timmar sen.

11. Vilken ögonfärg har du?
Klarblå.
12. När vaknade du i dag? Tio
13. Vilken är din favoritjulsång? Decembernatt med Peter Jöback. Skittöntig, jag vet.
14. Vilken är din favoritplats? Har ingen plats som direkt poppar upp i huvudet utan har väldigt många; Min säng, stadsparken med Liw och Angelica, vätterstranden vid solnedgången, axamo för att sola, min gård på sommaren, min altan och Amandas soffa.


15. Vilken plats föredrar du minst? En plats där jag inte trivs?!
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? På ett sett hoppas jag att jag fortfarande att jag är kvar i Jönköping, Jag bor ju i världens finaste stad som är perfekt. Med ska jag drömma riktigt mycket vill jag flytta lite mer norrut till världens finaste hus och ha snö halva året, typ.

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Aldrig varit särskillt mörkrädd.
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Skrattade för mig en själv för en stund sen när jag kom på hur mycket jag tycker synd om mig själv ibland vilket är så himla fånigt att göra eftersom jag har ett väldigt bra liv.
19. Hur stor är din säng? HAr en dubbelsäng på 140 cm.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Macbook Pro
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Naken.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två. En under huvudet och en som jag kramar.
23. Hur många landskap har du bott i? Ett landskap.
24. Vilka städer har du bott i? Bara fina Jönköping.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota i gräs.
26. Är du social? Yes.
27. Vilken är din favoritglass? Flädersorbet eller äkta vaniljglass från Italien.
28. Vilken är din favoritefterrätt? Panacotta

29. Tycker du om kinamat? Tröttnade på det ganska mycket efter att Amanda jobbade på kinarestaurang på gymnasiet, var där jämt.
30. Tycker du om kaffe? Jao. Efter alla måltider, fika och även till bullar.
31. Vad dricker du till frukost? Te, kaffe och juice ibland.
32. Sover du på någon särskild sida? På magen.
33. Kan du spela poker? Japp.
34. Tycker du om att mysa/kela? Om man nu ska använda de orden så kelar jag med min hund och det är lite mysigt så ja.

35. Är du en beroendemänniska? Beroende av vad?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja
37. Vill du ha barn? Ja någon gång i framtiden.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska vilket jag är hemskt dålig på efter att ha läst det så länge sen kan jag presentera mig själv, fråga efter vägen och beställa på restaurang på franska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej och tur är väl det.
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Båda lika hemska.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Lera, kläder och utgångar just nu.
42. Äger du dyrbara smycken? Min guldring
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Kollar på massa med serier men på datorn. Där bla Vampire dairies, Glee, Once upon a time och True Blood.
44. Kan du rulla med tungan? ja
45. Vem är den roligaste människan du känner? Pappa. Vi kan sitta och skratta åt pruttappen i flera timmar i sträck utan att det blir uttjatat.

46. Sover du med gosedjur? Nej.
47. Vad har du för ringsignal? Någon vanlig iphonesignal som alla andra med har.
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja pappas motorcykelhalsduk. Använder jag fortfarande.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Min lampa.
50. Flirtar du mycket? Jag tycker inte det iallafall.
51. Kan du byta olja på bilen? Ja
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej
53. Vilken var den senaste boken du läste? Fick tag på orginalboken om Nalle Puh på loppis för ett tag sen så den läste jag då, på typ en kvart.
54. Läser du någon dagstidning? Läser aftonbladet.se
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej men köper däremot varje nummer av illustrerad vetenskap.
56. Dansar du i bilen? Haha ja.
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Mix megapol som vanligt.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Skissade på en tatuering idag.
59. När var du i kyrkan senast? På julafton
60. Är du lycklig?
ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0