Instaspam IV




Det känns som att det enda jag gör är att jobba och gå i skolan. Men man kommer väl bara göra så här en kort tid i livet. Jag kämpar på för det är ju så himla kul! Jag tycker om skolan och jag tycker om mitt jobb.

Men bara då för att förklara bilderna lite som beskriver senaste tiden i livet.

Vid skolan finns ett träd som har tappat alla dess löv, tyckte lite synd om det igår men sen tyckte jag mer synd om mig själv för att jag frös till is av kylan. Så det blir nog mössa framöver.
Jag träffade min fina vän Annie för att uppdateras om det senaste i hennes liv. Vi ses inte så ofta så när vi väl ses är det underbart och vi har alltid så himla mycket att prata om så att vi knappt hinner med allt.
Jag har försökt bli bättre på att äta frukost. Har blivit sjukt dålig på det sen jag flyttad hemifrån så nu har jag köpt massa gott och äter lyxfrukostar hela tiden. Denna frukost var turkisk yougurt med hasselnötter, solrosfrön, banan och honung. Nice!
Pappa är snäll och ger mig mat på kvällarna då jag är ledig, alltså nästan aldrig. På vägen dit så hittade jag en död fågel. Den var lite småäcklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0