Amanda Nummer Två

Promarkers och copicmarkers.


När jag och Amanda ska presentera oss för nya personer när vi är tillsammans blir det ofta stora frågetecken eller så tror folk att vi driver med dem att vi heter samma namn. Då brukar det alltid vara att jag är nr ett och hon nr två. Detta går tillbaka till gymnasietiden då vi brukade festa med ett gäng som gick på högskolan och var från USA. Jag vet inte riktigt hur det gick till men jag träffade dem några gånger innan Amanda hängde på. Då blev det alltså nr ett och nr två. Amanda brukar också säga att vi är varandras bästa raggingsrepliker för att killar alltid måste fråga om vi verkligen heter samma sak, men det går ju att diskutera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0