Det senaste/Instaspam VI



Marcus var på besök en helg och vi gick på a6 och drack chailatte. På kvällen var jag väldigt glittrig och gick på inflyttningsfest hos min vän Adam. Hade inte träffat honom på typ tre år så det var jättekul att äntligen få träffa honom. Dagen efter var det farsdag och jag lagade mat åt pappa. Det blev fetaostbiffar med pasta och grekisk sallad. Matilda och jag hade även köpt en fin skjorta i present. Jag har stickat strumpor det senaste. Det har varit pest och pina men nu har det iallafall blivit en.

Idag har jag varit ledig och har hälsat på mamma och ätit lussebullar med pärlsocker. Senare var jag även hos pappa och åt middag. Ritade även det ni ser på sisat bilden. Annars går jag i skolan och jobbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0