Från Berghs till förkylningsteorier.

Det är nog ingen som orkar lyssna på mig om jag skulle börja babbla om detta så jag tar det här istället.

Att vara förkyld är spännande. För jag har alltid trott att förkylning uppträdet likadant, alltid. Men tydligen inte denna gången. Jag är inte ofta förkyld men när jag är det får jag alltid feber på köpet, grattis till mig. Jag blir alltså sjuk så skolan blir inte av. Men jag har alltid varit mest sjuk första dagen, liksom vaknat med snuva, hosta och feber.
Men denna gånger bara växer det och växer. Nu är det tredje dagen, jag är trött på att vara sjuk men detta har varit den värsta dagen hittills. Hade massa feberdrömmar inatt och inte nog med det så kunde jag inte sova förrän sju på morgonen.

Jag har alltid trott att sjukdomar går neråt i kroppen, typ. Tex när jag blir sjuk så blir jag väldigt svullen i ansiktet. Det börjar alltid över hela ansiktet, sen bara ögonen, näsan och läpparna. Men denna förkylning har gått tvärtom. Från halsen till näsan. Fattas ju bara bihålorna nu.

Sen att alltid vara täppt i näsan?! En näsborre i taget. I tre dagar har det varit vänster men nu har den bytt. Då kanske det är tre dagar kvar då.

Tack för att ni läser mina ibland sjuka inlägg. höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0