Kungligt besök



Frår igår lunch tills imorse har jag och Toni haft besök utav Spookie. Min bästa gris som jag har saknat så mycket sen jag tog mitt pick och pack och flyttade.
Därför ska jag nu göra en lista med nästan alla saker jag saknar med att inte ha Spookie hemma:

- När han på morgonen tar någon av min eller Tonis plats i sängen, beroende på vem som går upp först.
- Varje helgmorgon kommer han och väcker en genom att slicka på örat och ansiktet när han tycker att man har sovit för länge.
- När han suckar i sömnen och hans läppar fluffar sig.
- Att varenda gång man kommer hem så viftar han nästan av sig svansen för att han blir så glad.
- Och så kan man då säga "Puuuss" så hoppar han upp och pussar en på näsan.
- För att inte tala om hans glada fnysningar när man kommer hem. Kärlek♥
- Hans valpögon när han kollar på en efter att man har gjort ett försök att få ner honom från soffan.
- När han skäms och lutar så mycket mot en att man nästan trillar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0