Göteborg




Marcus och jag åkte iväg till Göteborg för att lämna in arbetsprover och för att sätta sprätt på lönen. Gjorde av med ungefär en tredjedel så det kändes ju bra. Ingen mer shopping för mig denna månaden.
Vi träffaade på Jennie som slog följe med oss. Det blir såklart lunch på Systrarna Olsson. Min favorit!
Det blev mycket vandrade fram och tillbaka. Vi tillbringade en timme inne på Beyond Retro. Om man bara hade pengar att byta ut hela min garderob så skulle den nya bara fyllas utav fina second hand klänningar därifrån.
Latte, cola och godsaker ute i solen.
Marcus var trött så jag fick köra hem och då blev det full hals på Lady Gaga. Kom hem med onda fötter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0