JANUARI till JULI


JANUARI:
Jag och Toni var uppe i Ludvika efter nyår, firade att Linda blev 3o och Toni gjorde sin andra tatuering. När vi kom hem var vi kattvakter i några veckor när svärmor var i Thailand. Familjen åkte till Stöten och Toni lärde sig åka snowboard.


FEBRUARI:
Jag och Toni var riktigt "pariga" och skaffade oss varsin likadan telefon, iphone såklart. Vi åt på resturang endel gånger och mycket mer hände inte den månaden.


MARS:
Jag fyllde systemet och hade fest. Fick hem DET ORANGA(?!) KUVERTET! Fy fan vad gammal jag kände mig då.


APRIL:
Hela familjen och morfar åkte en vecka till Gran Canaria för att sola och äta och dricka aldelles för mycket. Päronen fyllde år och några dagar efter det snöade den 21a april. Var i Linköping för första gången. Pappa blev tillräckligt gammal för att skaffa Harley.


MAJ:

Kom in på Mullsjö folkhögskola och var glad och lycklig. Fick en grej för origami och vek fåglar. Firade Tonis bror uppe i Ludvika. Klippte av håret jättekort.


JUNI:
Skaffade ett fadderbarn. Började simma på rosenlund med Liw två gånger i veckan resten av sommaren. Var med bröden och plockade lupiner. Midsommar firades me världens bästa fest hemma hos Hanna. Gjorde ett fotojopbb till Henrik och Christina med hennes mage.


JULI:
Hade världens finaste våffelkväll med Liw♥ Spookie och jag gjorde uppror mot posten i Jnytt. Toni skaffade sin gröna golf. Liw fyllde arton och det firades med partaj :D Toni coh jag fotades av Annie och senare åkte jag och marcus till Emmaboda. Kom hem färefter med världens mest smutsiga hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0