En bekännelse




Jag måste bekänna en sak... och jag tror inte Toni kommer att tycka om det.
Jag ahr köpt en långklänning. En sån långklänning jag aldrig skulle köpa. Jag ahde ju inte ens en lång klänning på min bal. Men den hade sådan himla fin färg och fin skärning. 20€ gjorde det ganska värt. Men jag kommer nog bara använda den när jag är utomlands, eller på någon fin sommarfest. Mamma coh pappa anordnar ju sådana ibland.
Bara att längta till att det blir lika varmt i Sverige som här på Gran Canaria. 

Bilderna ovanför är utsikten från rummet och en klänning och två par väskor jag har köpt.
Köpte även varsin tshirt åt mig och Toni, de är asroliga! Och ni får inte se dem förrens Toni har sett dem. Då förstör mni överraskningen! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0