0810

Nu kör vi en till "vad jag gjorde för ett år sedan..."





På den tiden så...
- Fick jag min första period "orka sminka sig...". Haha.
- Gick jag på mi första Sabaton konsert med Hampus och Wall.
- Håkan besökte Folkets park. Självklart var jag där.
- Fransson hade kareoke-party. PARTY-HARDY!
- Köpte jag min blixt till min baby.
- Började jag på Jp-Rookie.

...och nu för tiden så...
- Har jag pojkvänssjuka och går osminkat mest hela tiden. (som elin jämt gnäller på ;) )
- Väntar jag med stora ögon på nästa stora grej som händer i Jönköping. Har bara inte kommit på vad.
- Besökte jag och Liw Håkan på Liseberg.
- tycker jag att hemmafester oftast inte är så lyckade så därför håller jag mig till krogen. (vilket inte heller händer så ofta)
- Fotar jag aldelles för lite.
- Har jag slutat på Rookie för jag behövde gp vidare med studierna på högskolan.



Kommentarer
Postat av: HELENA

oj du måste ändra party-hardLy ska det vara :P

2009-10-03 @ 18:21:50
URL: http://ztravs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0