Mitt tvåtusenelva

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Jag fick fast tjänst på 50% på McDonalds. Jag trodde det skulle vara världens tråkigaste jobb men jag har ladrig haft så roligt som jag har där. Världens finaste arbetsplats.
Sen tatuerade jag mej också. Tre fina fåglar som pryder min arm.

Tatueringen
2. Höll du några av dina nyårslöften?: Jag tror inte på att lova sig själv något nytt vid nyår. Varför inte lova nya saker året runt?
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Bekanta och sen fick jag även min första syssling på min mammas sida.

Ebba.
4. Dog någon som stod dig nära?: Som tur var nej.
5. Vilka platser besökte du?: Teneriffa, Stockholm, Göteborg, Kreta och Halmstad.

Kreta.
6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?: Jag skulle gärna vilja få ett heltidjobb, men jag kämpar vidare.
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?: Påskhelgen detta året var ett av de roligaste dagarna. Det firades stort med mina närmaste vänner och även ett besök i Göteborg. Jag skrattar nästan alltid för mig själv när jag tänker på den helgen. Sen också min födelsedag när hela tjocka släkten skulle komma till min lägenhet för första gången. Jag var sjuktligt nervös men allt blev såklart asbra.

Amanda, Hanna och jag någon dag under påskhelgen.
8. Vad var din största framgång 2011: Att jag klarade gå igenom att bo själv när Toni flyttade ut. Det tog ett väldigt bra tag innan man hade egna rutiner. Sen även hur bra det går på McDonalds.
9. Största misstaget?: Att inte riktigt ha haft koll på mina pengar i vissa stunder.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: I början av året fick jag njurbäcksinflammation. Det var lite hemskt faktiskt.
11. Bästa köpet: All min färg och lera som går åt till att utvecklas.
12. Vad spenderade du mest pengar på?: Konstnärsmaterial och fina drinkar på krogen.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Att börja umgås mycket med Amanda igen <3

Jag och Amanda.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?: Fest i hela huset fårn Big Brother.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Mer ledsen. Att både uppleva att sin sambo flyttar ut och att ens föräldrar skiljer sig under samma månad var inte direkt jättepeppande.
16. Vad önskar du att du gjort mer?: Kanske spenderat mer pengar på sånt jag egenltigen behöver.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: Gråtit.
18. Hur tillbringar du julen?: Med familjen.
19. Blev du kär i år?: Ja och blev lika lätt krossad.
20. Favoritprogram på TV?: Glee, vampire dairies, true blood.
21. Bästa boken du läste i år?: Arvtagaren, sista delen i serien om Eragon.
22. Största musikaliska upptäckten?: Maggio helt klart.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: Pengar ^^
25. Något du önskade dig men inte fick?: Lägger inte sådant på minnet.
26. Vad gjorde du på din födelsedag?: Hade släktkalas och sedan middag på restaurang med familjen och faster och farbror.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Sånt kan man inte styra så varför fundera.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?: Enligt mej själv så tycker jag att jag har en vanligt proper stil med en konstnärlig touch och det sitter väl förtfarande kvar.
29. Vad fick dig att må bra?: Att göra saker och inte sitta still, träffa kompisar och pussa Spookie.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: Alex Skarsgård.
31. Vem saknade du?: Eftersom jag inte bor hemma så saknar jag min syster när jag inte får träffa henne reglebundet.

Matilda och jag i Stockholm.
32. De bästa nya människorna du träffade?: Paulina och Mika som jag träffar varje dag i skolan. De har sina egna sätt att leva livet på.

Kommentarer
Postat av: A

<3<3<3

2012-01-03 @ 15:27:47
Postat av: Paulina

32. Naaaaw <3

2012-02-03 @ 23:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0