Marcus Appelberg


Pigment liner, blyerts och promarkers.

Ibland när jag står fast i för mycket målande tar den lite mer illustrativa sidan över. Så Marcus fick vara offer idag för min vill-ha-tillbaka-motivationen-dag.
En liten presentation och beskrivning är ju på sin plats också för jag tror inte jag har haft det om Marcus på bloggen än.

Marcus är lika gammal som jag och vi träffades genom samma konfirmationsgrupp, alltså ett väldigt bra tag sedan. Vi delar konstintresset och gick i samma klass på gymnasiet. Där var vi inprincip oskijlaktiga.
Marcus är en person som inspirerar mig och som går och bolla idéer med, man får alltid tillbaka mycket feedback och kritik om man så vill det. Han har ett brett vokabolär och pratar gärna om den pågående konstdebatten.
Ett stort intresse för mode och man slutar aldrig att överraskas av vad han kommer med nästa gång man ses.
En väldigt fin och bra vän har jag. Och väldigt snygg på köpet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0