Keramikskolan



Jag har totalt glömt bort att berätta att jag har börjat skolan igen. Men bara på 50%. Beslutet kom när jag insåg att jag nästan bara är ledig på vardagar, mitt på dagen. Då är ingen anna ledig. Så det fick bli skolan för att ha något att göra. Förra året gick jag bildskolan men valde nu att jag skulle utvecklas så jag har börjat med keramik. Min gymnasielärare i keramik skulle nog gapa med ganska stor mun eftersom keramik/form var typ det tråkigaste ämnet jag visste på gymnasiet. MEn efter att jag hade testat att dreja första gången i våras var jag fast.
Jag har inte gjort färdigt något än så bilder på det kommer snart.
Den övre bilden är på en skulptur jag gjorde igår utav Spookie. Den ska bli vit sen med matt glasyr. Awesome.

Kommentarer
Postat av: carina sandberg

vill ha<3

pok mamma

2011-09-20 @ 22:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0