Ledig dag







Idag har jag haft en hel ledig dag. Den första helgdagen på ett väldigt bra tag. Snarare sen senast i början av juni. Den har spenderats på bästa möjliga sätt. Frukost framför tvn och sen vidare på picknick med Liw och Angelica. Vå drig på storslagna äventyr. Först var vi på hembygdsgården i Taberg. Hade aldrig varit där och lär inte åka dit igen. Fyra gamla hus mitt i ett bostadsområde, inte mycket att se. Sen drog vi till något gravställe tio min in i skogen. Där var det skön luft, inte för mycket ljud så där spenderades några timmar i varsin stol.
På kvällen åt jag middag med min syster och pappa. Sedan mötte jag upp Hanna och Amanda för en fika.
En väldigt bra ledig dag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0