En lista på en torsdagsmorgon


Namn:
Amanda
Piercingar: Bara i öronen.
Tatueringar: Ja. Världens finaste på min axel.
Längd: 163 centimeter.
Skostorlek: 37.
Hårfärg: Rödblond, men mest blond.
Fräknar: Bara på sommaren. Ibland tycker jag att de är jättefina men för det mesta tycker jag bara att de är ivägen.
Motto: Döda fiskar simmar medströms // Lev varje dag som den vore din sista.
Kär? Nej.
Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja och nej. Jag vill alltid bo i Jönköping men skulle kunna flytta till en annan stad ett tag.
Tycker du att du är attraktiv? Man har väl ett bra självförtroende så ja.
Vilket schampo använder du? Något billigt frisörshampoo för mer volym.
Vad är du rädd för? Höjder oavkortat.
Gillar du berg- och dalbanor? Gillar?! ÄLSKAR!


Senaste…
Filmen du hyrde? Jag hyr aldrig film. Men senaste filmen jag såg var Into the Wild. Den var väldigt bra och jag rekommenderar den. Väldigt djup och charmig.
Filmen du köpte? Köper inte film. Finns ju gratis på internet.
Låten du hörde: Drowning från The Moniker's nya album. Sjukt fint.
Låten du laddade ner? Använder Spotify numera så laddar inte ner musik längre.
Personen du ringde? Pappa.
Personen som ringde dig? Amanda.
TV-program du såg? Kommer inte ihåg. Kollar inte så mycket på tv.
Person du tänkte på? Så mycket koll har jag inte på mina tankar haha.


Favorit…
Låt: Kan inte avgöra det, men den mest spelade på min spotify just nu är Edge of glory med Lady Gaga.
Sak att göra: Pussas helt klart, och att dansa så mycket att fötterna inte orkar bära en mer.
Sport: Har ingen just nu.
Kläder: Kavaj. Klänning på helger. Annars älskar jag väskor om det nu räknas.
Film: Fast & Furious-filmerna och alla slags vampyrfilmer.
Bil: Skyline och alla rosa bilar.
Serie: True Blood, Vampire Dairies, Smallville och Off the map.


Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Ska jag börja räkna?!
Gråtit över en flicka? Ja.
Ljugit för någon? Såklart.
Varit i slagsmål? Två stycken och jag ogillar det verkligen.
Blivit arresterad? Nej.
Träffat någon från internet IRL? Träffade en tjej helt random i Stockholm en gång som läste min blogg. Kände mig lite kändis för två sekunder.


Antal…
Gånger du varit kär? 2 gånger på riktigt.
Gånger ditt hjärta brustit? Många gånger men två gånger på riktigt.
Hjärtan brustet på grund av dig? Inte på riktigt kanske men några gånger lite halvt.
Tjejer du kysst? Vem håller räkningen på sådant?! Men det har varit några kompisar och tejer på festivaler som är söta.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Ganska många gånger. Jobbade ett tag som fotograf på Jönköpings posten.


Senaste…
Boken du läste? Vampyrens brud, okej att jag gillar att prata sex men mer pervers bok får man leta efter.
Personen du fick e-mail av? En klasskamrat.
Personen du fick brev av? Någon som skickade en räkning. Skitkul.
Personen du fick sms av? Pappa.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Ett tag sen.
Saken du köpte? Köpte världens finaste halsband på hm som har en berlock som ett stort äpple.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0