Snart 21

Om två dagar fyller jag år, tusan också. Jag hatar att fylla år. Då blir man ett år äldre...
Jag kan knappt fatta att jag har varit tjugo i ett helt år redan. Jag skulle vilja vara det i fem år till. Nu när folk frågar hur gammal jag är kommer jag typ säga "Jag har 20plus" haha. Jag letade upp bilder från förra födelsedagen:

Jag hade världens blommigaste klänning. Ingen större skillnad på mig egentligen. Sebbe charmade Liw och det fångades på pricken.


Vi lekte lekar.


De sjöng och jag hatar sånt därav minen.


Vi dansade Robin-dansen. Världens bästa dans.


Det här är bilder från släktkalaset. Toni lånade Marcus glasögon och såg kul ut.
Gif Created on Make A Gif

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0