Blekt Pippi


Bara massa tråkiga Photo Booth bilder nu för tiden. Förlåt.

Jag var hos frissan idag, Mikael som är min hårguru haha. Det blev bara kortare i nacken och lite fränare stuk på pagen eller vad man ska säga. Längtar till det kommer till axlarna. Det syns inte så mycket på bilden men det har typ blivit en blek röd färg, jag älskar den♥ Jag kallar den blekt Pippi.

Idag har inte dagen gått så bra, men imorgon då ni! Imorgon kommer Marcus till Jönköping för en kväll. Då måste ju jag självklart träffa honom, jag saknar ibland ihjäl mig efter honom. Vi ska till Bongo och bara vara galna. Innan dess är det en tjej som ska intervjua mig om mitt konstnärsskap eller något liknande, det ska bli kul!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0