Beställa bilder



Jag gör ju som en del av er vet beställningar ibland. Alltså ett porträtt på dig själv eller någon annan målat med Promarkers. Just nu målar jag bara på a4 och det tar jag 600 kronor för.
Det måste vara skarpa bilder och ljusa, helst vill jag också ha flera bilder att välja mellan.
När du beställer ett porträtt kan du önska till viss del hur det ska se ut, tex att håret ska vara som på bild tre eller fyra. Om du tex vill ha med några grejer i bilden. Jag är flexibel.

Om det skulle vara så att du vill ha ett porträtt eller kanske ett annat motiv i en annan teknik går det också bra. Då använder jag antingen blyerts, akvarell eller akryl. Gällande de teknikerna går priset att diskutera beroende på motiv och storlek.

Endel frågar om jag fotar porträtt till tex dop, bröllop, porträtt och nej tyvärr. Jag gör bara det till sådana jag känner än sålänge, så de bilder ni har sett i bloggen är personer jag känner.

Kommentarer
Postat av: Cookie

heej hej..Grymma bilder du har är intresserad av lite bilder om du har lust att måla åt mig :D sjukt duktig :D:D www.pizofcake.com

2011-03-29 @ 00:14:46
URL: http://www.pizofcake.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0