Klockan två någonting?



Klockan tio igår kom jag äntligen hem till min kära lägenhet. Det är fint att vara utomlands i solen men visst får man hemlängtan?! Jag gjorde mig snabbt iordning för att gå till Amanda dr hon och Hanna kollade på Big brother-finalen. Efter det gick jag och Amanda in till Twin och sedan vidare till Karlssons. Det blev en väldigt lugn kväll med ett spontant dansgolv lysande handtag.

När jag väl kom hem så kunde jag inte sova så jag kollade på tv till typ fyra. Sen när jag väl somnar så vaknar jag klockan halv tio. Jättepigg! Jag måste ha sovit för mycket på semestern.

Slänger snart upp bilder från avslutningsfesten på Mullsjö och även bilderna från Kreta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0