Blogglistan


Lista av Tyra.

När vaknade du imorse?
Svar:
kvart över ett om jag inte minns helt fel. Blev en sen natt igår.

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar:
Vad fan gör den där hatten på min byrå?!

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar:
Ja jag ringde mamma och frågade om jag fick lunch. Sen frågade jag när och sen sa jag hejdå.

Vilket humör är du på?
Svar:
Nu? Jag är trött och lite smådeppad på att jag har så tråkigt...

Vad har du på dig just nu?
Svar:
Underställ. Var ute på power walk med systeryster innan.

Har du ont någonstans?
Svar:
Nej.

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar:
Stekt gravad lax med äggröra och massa godis till efterrätt.

Hur mycket var din senaste lön på?
Svar:
Går ju på studielån och lönen har väl ingen att göra med...

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
Fylleköket på Max efter festen.

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar:
Facebook haha♥

Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
Jag har inga planer än sålänge. Ibland hoppas jag att någon kommer ta med mig på ett stort äventyr, men det händer ju sällan

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Svar:
Jag var lagom nostalgisk imorse och lyssnade på Magnus Uggla och Orup, sjukt töntigt men jag lyssnade på dem när jag var liten så man kan ju inte låta bli.

Varför ska man läsa din blogg?
Svar:
För att jag själv mer än gärna skulle läsa den. Om jag inte skrev den då ;) Den innehåller sådant som jag själv gillar att läsa.

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar:
Var högt uppe i luften och flög hem från Teneriffa.

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Svar:
Jag fick en komplimang av min granne(!) att jag hade snygga träningskläder haha.

När fotade något senast, och vad?
Svar:
Fotade mig själv igår i photo booth. Kärleeek♥

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Svar:
Nej.

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar:
Foten snuddar vid min fina fotpall som jag fyndade på loppis för hundra spänn.

Vad tror du att klockan är?
Svar:
halv åtta.

Vad borde du göra idag?
Svar:
Det finns inte så mycket "borde" i mitt liv. Det finns ska och ska inte.

Vad ska du ha på dig idag?
Svar:
Träningskläder.

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Svar:
En fråga var lite svårt. Till vem var också svårt. Jag hade gärna kunnat haft en hel intervju med typ daniel(alltsåvår nye prins eller?!) haha. Om hur han står i politik, hur han vill ha sitt ägg till frukost, hur ofta har han sex blablabla. Bara massa onödiga frågor som bara jag visste sedan...


Kommentarer
Postat av: rebecka

Kort designauktion i bloggen, ljus & fin design! :)

2011-02-28 @ 12:13:54
URL: http://rrrebecka.blogg.se/
Postat av: ELIN LING

snygg!:)

2011-02-28 @ 15:59:53
URL: http://lobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0