Galen i garn.

Sitter i fåtöljen på bäckalyckan, lyssnar på Melissa Horn. Imorgon sitter jag i en annan fåtölj i södra Jönköping. Fick lära mig att jag inte ska flytta till torpa utan till söder, låter konstnärligt. De senaste dagarna av magont och packande har satt spår i mitt ansikte, stresspåsar. Jag ser helt plötsligt 10 år äldre ut. Men allt är nästan färdigt, det är bara saker kvar som vi måste använda imorgon, typ tandborste.

Sitter och virkar mormorsrutor som ska bli till en stor filt. Fick inspiration från min nya pysselbok Galen i garn, köpte den på akademien bokhandelns utförsäljning. 30 kronor! Billigt billigt. Köpte an annan pysselbok också. Den med för 30 kronor.

Idag var dessutom (troligtvis) min sista uteserveringsfika. Detblev lite varmt så jag och Toni passade på att dricka kaffe latte på Waynes. Plus en cookie såklart. Bästa fikat!

IMORGON GÅR FLYTTLASSET!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0