Zzznark

Det är supermysigt när Toni kommer hem och är trött. Han snufsar in sig i sängen. Han nästan kräver att man ska klia honom i hårbotten "precis så som hans mamma gjorde när han var liten".
Strax efter det somnar han. OCh efter tre minuter kommer snarket. Men det låter inte som när min morfar snarkar, eller när min farbror snarkar. Det låter som Toni. Toni låter osm en hund. Typ som Spookie. En lättsam snarkning med några grymtanden då och då.
Ibörjan när jag och Toni var tillsammans så hade jag jättesvårt att somna om Toni snarkade. Men nu är det mest en trygghet som får mig att somna lättare.
På natten börjar Toni alltid snarka ungefär kl 6 på morgonen. Ibörjan vaknade jag alltid men nu har jg väl blivit van.

"ZZZZnnnaaaark, GRYYMTANDE" kom det där ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0