Ludvika


Älskling och bebis Adrian.

I fredags gav vi oss av till Ludvika. Vi åkte med Svärmor, Niklas och hans Anna. Vi var framme på kvällen och då hände inget speciellt mer än att vila sig från den långa resan.
Jag och Toni trängdes den natten i en liten extrasäng. Väldigt mysigt men sömnen var inte så bra.
Ludvika hade marknad årecis som Jönköping, så det bar av in till stan för att äta oskcrade munkar och kolla efter billiga saker. Jag tyckte det var mysigt för jag fick ta Adrian i vagnen. Att gå runt med en barnvagn är ju faktiskt allt för mysigt. Men jag vill dock ha en rosa barnvagn till mina framtida barn.
På vägen tillbaka till Linda och Peter hittade vi en loppmarknad. Jag och Anna jublade medans Toni och Niklas enbart suckade. Hittade endel fynd. Toni och jag gick ut med Rex efter det och fick en stund för oss själva att pussas ifred.
Eftersom Peter fyllde 30 så var det fest. De närmsta samlade för en härlig grillning i trädgården. Vi hade en himla tur med vädret.
Toni och Peter gick ut senare på kvällen medan vi andra stannade hemma och drack häxbrygd och kollade på MArley and I.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0