Den STORA dagen

Toni och Marcus är nästan som tvillingar i glasögon.
20 år i fredags. Jag är ingen tonåring längre. Jag måste betala läkar- och tandläkarebesök. Min prövotid på körkortet går ut om 3 månader. Jag får köpa alkohol på Systembolaget. Vad är det mer?
Min dag firades först med frukost på sängen och paket, för många kort på mig som nyvaken, sång. Hade bakat cup cakes åt Ny reklam kvällen innan som jag bjöd på till fikat. Jag tror det var rätt uppskattat. Släkten fick även sina på kvällen. Liw bjöd på pizza till lunch och Marcus hängde sedan med oss till Waynes. Där satt vi och glassade i solen flera timmar mot väggen. Sen var det dags för släktens firande. Enligt tradition får den som fyller år bestämma vilken maträtt det ska bjudas på. Jag valde såklart Biff Rydberg, min favoriträtt efter köttfärssås. Marcus och Hanna hälsade på efter middagen. Senare gick vi till Pipes och jag avslutade sen hela kvällen med att slå ihjäl mig på den hala isen på vägen. Väldigt kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0