After work och second hand.























































Erik på Ny reklam på after work.


I fredags var jag på min första after work. Det innehöll charader, bowling och ostbricka. Gottgott. Tyvärr mådde jag dåligt så tillbringade kvällen hemma med en chipspåse. Legend of the seeker och Stargate Universe är ju inte heller het fel. Jag borde oftare vara hemma på fredagar och kolla på tv, allt bra är då.


Eller vet du det?!

Erikshjälpen på solåsen och ekhagen och Bra&Begagnat besöktes idag utav mig och Toni. Jag tycker själv att jag gjorde riktiga fynd. Det jag var ute efter var en ny byrå att ersätta min tvbänk med. Det hittade jag också. För ynka 95 spänn!! Som vanligt hittade jag endel billiga grejer som man egentligen inte behöver men som man bara var tvungen att köpa.
Men när jag besökte toaletten på kungsporten på fick jag syn på tavlan på bilden. Jag kände mig verkligen värdefull när jag kissade i toan och inte utanför. Vilken grej jag gör för miljön. Vet ju självklart att det är ett bibelord men det kändes väldigt ironiskt just då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0