På återträff med Es3c













Galet vad jag saknar vår klass efter i lördags. Alla filosofiska stunder haha. Kristoffer som hojtar "eh Sandberg!"
Jag bara saknar allt. Främst rasterna. Lektionerna var inte så mycket att ha. Klassresan till Danmark är också något att fira.
Men festen var iallafall asfiiiin! Vi satt på Marcus balkong och rökte alldeles för mycket. Typiskt när man hamnar i ett sådant sällskap. Hanna flätade Kristoffers hår så att han såg ut som en bondflicka. Snackade om vad alla hade för sig nu för tiden. Jag pussades såklart mycket med Toni. Vi åt pizza. Tua lärde mig att rulla cigg.
Självklart hade jag min extremt coola svarta långklänning som jag verkligen älskar!


Kommentarer
Postat av: marcus

ASBRA bilder!!!

2010-06-15 @ 21:55:57
URL: http://madge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0